Pioneer AppRadio

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer AppRadio op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

e.vandermolen 02-01-2014
Geschreven voor: Pioneer AppRadio

Werkte uitstekend op mijn IPhone 4s met meegeleverde kabeltje. Voor mijn Samsung Note 2 en 3 moet je de ARLiberator hebben i.c.m. aparte kabel, waardoor het aansluiten eigenlijk een kabelzooi wordt. Meegeleverde Android Software is beperkt, maar na rooten van Android en ARLiberator kun je er leuke dingen mee. Verder is het irritant dat je eigenlijk nooit video mag afspelen.....
Qua Gebruiksgemak is er genoeg aan te merken op scherm indeling. Eindconclusie: leuk voor die tijd, maar er is meer mogelijk. De mijne is te koop voor 100 euro

carlvanmil 02-10-2013
Geschreven voor: Pioneer AppRadio

Het idee was leuk, maar de slechte support van Pioneer maken er een grote miskoop van. Nu IOS 7 uit is crashed de autoradio compleet. Reactie van Pioneer komt er op neer dat je het zelf maar moet uitzoeken. Dit was mijn eerste en ook laatste Pioneer produkt dat ik gekocht heb.

carlvanmil 26-01-2014

Update Pioneer AppRadio

Vlak nadat ik deze radio van Pioneer vervangen had door een Zenex-NC526, kwam Pioneer met een software update voor de AppRadio. Fijne service van Pioneer! Dit wisten ze dus al voordat ik een andere radio kocht. Ik laat mijn Zenec gewoon in de auto zitten. Die doet het tenminste.

Mac Grunn 17-06-2013
Geschreven voor: Pioneer AppRadio

Mooi vormgegeven en simpel ingebruik maar zo verschrikkelijk beperkt, alleen de iPhone 4, iPhone 4S en de iPod Touch 4e gen. werkt erop en voor de rest helemaal niks.

De iPod touch 4 is niet meer leverbaar en om nu een iPhone 4/4S te kopen puur voor de ipod functie is natuurlijk te gek voor woorden.

Geluid is goed en ook de instelbaarheid is goed, maar omdat het geen cd/dvd mogelijkheid heeft een ook geenandere uitbreidingsmogelijkheden is het beperkt en zonder voor je geld.

Pioneer doet er ook niks meer aan, wil je wel de nodige ondersteuning of uitbreidingsmogelijkheden kijk dan verder en laat de Appradio voorlopig links liggen.

Mac Grunn 27-05-2013
Geschreven voor: Pioneer AppRadio

Een mooi simpel apparaat maar zeer beperkt, heb de SPH-DA01 de Appradio 1 die alleen compatibel is met de iPod Touch 4e en 5e gen., iPhone 4/4S/5. De apps die je kan gebruiken is beperkt, de ondersteuning voor oudere iPods is er niet. Naast dit (voor mij een minpunt) is het wel compleet, de 30 pins kabel voor de iPhone 4/4S en de iPod zitten er bij. Ook een extra GPS antenne ontbreekt niet. Het is een dubbel DIN radio met een 6.1 inch scherm en maar 1 knop, een strak model die. Het instellen is zoals je mag verwachten van Pioneer simpel en de weergave is goed tot uitstekend. De Appradio 1 (SPH-DA02), Appradio 2 en de nieuwe Appradio 3 zijn naast compatibel met de iPod Touch en iPhone ook compatibel met bepaalde Android toestellen. Persoonlijk hebik er spijt van aangezien mijn iPod 5e gen. (Video 30Gb) nu onbruikbaar is, ook de iPod Touch 1e gen. werkt hier niet op. Is natuurlijk mijn eigen fout maar wel een reden voor mij om deze op den duur weg te doen en een andere te kopen.

mjdekker79 26-06-2013

wil je hem niet verkopen voor een leuke prijs?

guy timmers 06-03-2012
Geschreven voor: Pioneer AppRadio

Dit is de radio voor iedere automobilist met een iphone (de 2 de versie is ook voor android) Ik heb deze gekocht omdat in toch al in het bezit van een iPhone 4 was. Deze heb je nodig als je van alle fucties wilt genieten. zonder de iphone is het een mooie 2 din radio met bleu-tooth, niet meer.
Ik heb het gratis navigatieprogramma navfree erop zitten. Dit zet je op je iPhone en samen met appradio, beide via de appstore te downloaden. dit programma moet je alleen aantikken op je iPhone en voor de rest gaat alles via de pioneer.
als dit draait druk je 2 keer snel op de homeknop en dan zie je links op het scherm bedieningsknoppen voor je muziek en radio. je kan dus zowel navigeren als naar de radio iPod luisteren en natuurlijk telefoneren via bleu-tooth . Ik zet deze evieuw erop, omdat er weinig op internet over de samenwerking van appradio met dit navigatieprogramma staat. Je kan natuurlijk ook het navigatieprogramma van Pioneer erop zetten. deze kan je wel opstarten vanaf de appradio, ziet er gelikter uit, maar kost 80 euro.
Dan de radio. super goed, fantastische instellingsmogelijkheden van het geluid 4 keer 50 watt versterker etc mooi geluid wat je van Pioneer gewend bent. Natuurlijk kan je ook je films en foto's van je iPhone bekijken
En dan de kosten. ik betaalde 299 euro ervoor.
daar koop je geen 2 din radio-mnp3-navigatie apparaat voor van Pioneer voor.

ggrassi 08-02-2013

Dag Guy,

Ik ben ook van plan om een appradio aan te schaffen en in te bouwen in mijn alfa 159. Wat is jouw ervaring mbt inbouw?

John Munsters 25-06-2012

Werkt TomTom ook op deze radio??